Speciella rosor

image18


Finns vissa jag skulle vilja ge några speciella alla hjärtans dag rosor till.

Camilla: bättre syster å människa får man leta efter. Tack för att du är min alldeles egna lilla sol!

Marlene: finns nog ingen så underbar vän och person som du...godhjärtad som få... tack för att du är precis som du är..underbar på alla sätt!

Johanna: min alldeles egna lilla vapendragare tack för att du finns i mitt liv och är min vän.

Sist men absolut inte minst så går den största rosen idag till eve som ligger på sjukhuset, aldrig kul att ligga där men just idag är ju verkligen en sån dag man absolut inte ska ligga där!

Eve: roligare människa och partyprinsessa får man leta efter och precis som sin syster är hon godhjärtad som få och ställer alltid upp i vått å torrt även om det är fest på helgen eller bara ett förtroligt samtal en vardag. Tack för att du förgyller min dag! Åh hoppas verkligen du blir frisk snart!!!


Vet att jag är lyckligt lottad som har såna underbara vänner som ni och jag är evigt tacksam över att ni finns i mitt liv! Älskar er i evighet, massa kärlek till er!

image19


Kommentarer
Postat av: marlene

åå tackar tackar va söt du är!!!!

2008-02-15 @ 11:26:42
URL: http://amazingm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design