sängliggande

Tisdag idag och fortfarande sängliggande..känns riktigt deprimerande
känner mig såå pigg å frisk när jag ligger still men så fort jag reser mig upp så blir jag vansinnigt yr
har iaf fått sån där vätskeersättning nu så blir väl lite piggare av det.. smakar ganska salt tycker jag.
eftersom jag inte rest mig ur sängen idag (bortsett från rundorna runt huset med casper) såhar det ju inte hänt så mkt idag ha mest legat å kollat på film..är just nu mitt uppe i beverly hills säsong 1..tycker fortf dylan e riktigt het!

är ju dagen före dagen före kärleksdagen idag oxå..
dagen då man ska visa så mkt kärlek som det bara går för sina nära å kära
min tanke är ju att behövs det verkligen en speciell dag för det? jag menar en speciell dag för det i almanackan?
är det inte meningen att man ska visa uppskattning och kärlek mot sina nära å kära varje dag?
fast det kanske behövs en sådan dag ändå en dag som får alla att stanna upp och tänka till och uppskatta det de har och få visa sin kärlek för de som betyder...ja vad vet jag egentligen kanske bara är avundsjuk på att inte jag har ngn speciell att fira den med helt enkelt!=)
 
image14

massa kärlek till er som betyder!

Kommentarer
Postat av: marlene

ja du linda det tickar ner mot fredg BLI FRIIIIISK!!! NUUU en sak e ju bra med att du inte ska fira alla
hjärtans dag med ngn du kan vila ut dej till fredag!! älskar dej

2008-02-12 @ 19:27:07
URL: http://amazingm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design