orm i mataffär

Läste precis på sr:s hemsida att de hade hittat en orm på coop på a6 i jkpg...fy sjutton va obehagligt..d här så kollade (o)djuren är nog d värsta jag vet hade det varit jag som sprungit på den här ormen bland hyllorna el ngt när jag va å handlade hade jag nog ramlat ner och dött på fläcken! Det är ju inget man räknar med att springa på en orm i mataffären direkt..usch inte ens säkert att gå å handla längre..iiuu! är livrädd för de där ringlande slangarna! man tror iaf att ormen förmodligen kommit med i ngn fruktlåda!


Kommentarer
Postat av: marlene persson

neh usch linda, man e inte säker ngn stans,,, =)

2008-02-19 @ 08:35:26
URL: http://amazingm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design