kärlek och trötthet...

Är så fruktansvärt trött idag sov bara i några timmar inatt låg och vände och vred på mig hela tiden.

Jobbigt värre!

Såg massa filmer och en serie igår som det va såå himla gullig kärlek i..kände mig så ensam efter det. vill så gärna känna den känslan igen...men vet också att jag kommer inte kunna få det om jag själv inte låter mig få det. måste öppna mig som alla tjatar om och våga låta mig själv tycka om osv osv...kanske bara är så att de som jag har träffat litade jag inte riktigt på så kanske df jag inte blev in looove..vågade inte släppa in dem.. men ngt som jag också måste bli bättre på är att inte bli rädd....så fort ngn kommer för nära får jag panik.. men det kanske också beror på att jag inte litar på personen i fråga..jag vet faktiskt inte vad det beror på att jag inte öppnar mig men ha kanske inte bara träffat ngn som är rätt helt enkelt, vad vet jag?! längtar efter den dagen jag träffar honom...

 


Tre skeden i livet
Det förflutna som aldrig återvände
Nuet som inte varar
Framtiden som är okänd


Kommentarer
Postat av: marlene persson

vilken tänkare du är Linda,, tro att du ha helt rätt i varje tanke,, men när den rätta dyker upp så känns det nog inte så där ;)

2008-02-18 @ 10:40:06
URL: http://amazingm.blogg.se
Postat av: Lindus

lite för mkt av en tänkare kanske..ibland e d inte bra å tänka för mkt=)!

2008-02-18 @ 10:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design