hemkommen igen - äntligen!

Då va man hemma igen från Teneriffa...har varit en helt ok resa med fint väder och god mat, till en början iaf. kommer kanske inte minnas den här resan som den bästa för jag blev nämligen matförgiftad i lörd så hade ingen direkt vidare bra hemresa..mår fortf sådär.. e helt svag orkar inte göra ngt alls
men tacka vet ja min kära syster som är här å lagar mat åt mig..hoppas bara jag får i mig ngt e inte så sugen direkt
men får se hur d går=)
orkar itne skriva så mkt mer nu men tycker d e riktigt skönt att va hemma i sin egen säng igen... längtar oxå tills fredag(hoppas bara ja mår bättre) ska bli himla kul att festa å speciellt emd marlene..det va ju ett tag sen vi festade ihop..ska bli riktigt skoj=)!
skriver mer sen när ja har mer ork


Kommentarer
Postat av: marlene

längtar med till fred nu men framtiden för fred ser inte såå ljus ut om vi ska vara ärliga,,, men om det bli en mörk fred såå finns det massa fred kvar i våra liv ( förhoppningsvis) å om det inte finns det så tro jag att det e fredag varje dag i himlen ;) eller va säger du lindis? välkommen hem! ÄLSKARD DEJ. nU e min blogg uppdaterad å med kräksjukan på min utelista haha

2008-02-12 @ 11:03:02
URL: http://amazingm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design