Beslutsångest


Är på så himla bra humör idag..just nu älskar jag verkligen livet..allt känns kanon, det är fredag och det är vår i luften! Helt underbart. Känner nog att jag börjar få lite vårkänslor i mig. Men varje gng det är fredag å jag är på så här bra humör så blir jag på sånt festhumör... helt sjukt vill bara träffa alla vänner å ställa till med en riktig fest! Är det så för alla?

Och nu är det så att jag har sån beslutsångest hur jag ska göra ska jag festa och gå ut idag eller ska jag vänta tills imån? Finns för- och nackdelar med bägge dagar.

Fred förd: man har lördagen att ta igen sig på sen, förmodligen mer folk ute.

Nackdelar: mindre plats ute, yngre folk

Lörd förd: man är utvilad och pigg tills kvällen, större utrymme pga att Andys e öppet

Nackdelar: man är helt död på måndagen på jobbet

Nä usch ha sån beslutsångest..vet inte riktigt hur jag ska göra..vilket problem jag har va?! Kanske detta som kallas i-landsproblem!

Om ngn har ett förslag på hur jag ska göra så varsågod å säg till!


Party, party, people on it, on it,
drinkin' booze and beers and no-one cares bout' the future"









image33
Glad och på party humör

Kommentarer
Postat av: marlene

jag tycker du ska gå ut idag s ha du hela dagen imorn på dej att vila ut tills jag e hemma så kan vi ha skvaller fest ;) så kan jag berätta för dej vilka smink trender som gäller i vår ;) hihi, vem ska du festa med hjärtat
?

det e nog bara jag som må piss
äckel idag usch usch. mal mal mal

2008-02-22 @ 11:40:47
URL: http://amazingm.blogg.se
Postat av: Malin

Utestället i värnamo är inte så mkt å ha beslutsångest över ;)

2008-02-25 @ 21:01:30
URL: http://moojliin.blogg.se
Postat av: Anonym

fast va ju inte direkt sj utestället ja hade beslutsångest över för d e ju inte så mkt att hänga i granen=)

2008-02-25 @ 21:20:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design