Apologize

Helt sjukt att jag inte har tröttnat på den låten än. Tycker den är så fin.

Radion brukar ju va ganska duktig på att tjata ut låtar och denna låten ha de säkert spelat sönder för många men inte för mig. Like it a lot!

Däremot finns det låtar som jag skulle spy om jag hörde, bl a den wish I was a punkrocker el va den heter. Den borde förbjudas på alla radiostationer runt om i världen!


Visar sig att Casper inte ska vara med på våran myskväll imån. Han ska tydligen iväg, hade glömt bort det. han ska åka till Ljungby och göra vägarna och gräsmattorna osäkra där!

image37     image38


Kommentarer
Postat av: marlene

vilken söt liten prins,

2008-02-28 @ 20:46:37
URL: http://amazingm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design