äntligen fredag, med ångest och depression


Verkligen skönt med fredag... men samtidigt har jag ingen fredags känsla ha mer måndags känsla, eftersom hela jag är fylld med depression och ångest. Vet inte vart det här kommer ifrån den här grejen bara flög på mig igår kväll när jag skulle sova. Tänker på massa som jag inte borde tänka på löjliga saker som jag inte borde ägna en tanke åt och definitivt inte känna såhär. Men det gör jag och jag vet att det är ett problem. För mig är det verkligen ett problem som gör att jag mår dåligt. Jag blir en person som jag inte vill vara då. Det är väldigt svårt att formulera alla tankar och skriva ner det här för de är väldigt förvirrande, även för mig, så det blir lite konstigt.fast även om jag hade kunnat så hade jag inte skrivit ner allt här ändå.
Igår gick det upp som ett ljus för mig  fick reda på ngt som jag inte visste om mig sjäv innan som jag nu kanske kan ändra på.
Jag vet på ett ungefär varför jag är som jag är, eller hur jag ska uttrycka mig, ha fått en del svar och det här är mitt problem och det är bara jag som kan lösa det, vilket jag också kommer göra. En dag så kommer allt va precis som det ska, det blir bättre för varje dag och ngn dag kanske jag kan skilja på det äkta från, ja det andra...



"Brustet rep kan knytas ihop men knuten sitter kvar"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design