alla <3 dag


Då var dagen kommen då..kärleksdagen då alla ska umgås med nära å kära

Alla par ska ge varandra presenter laga fina middagar eller gå ut å äta osv osv

För vissa är det ju nästan som julafton...

Undrar hur stor procent som egentligen vet varför vi firar den här dagen..själv kan jag ärligt erkänna att jag är inte alls så insatt i det.. finns ju lite olika anledningar


En av dem är att det va en man som hete Valentin som blev fängslad i Rom för att ha vigt unga par. Han dog den 14 feb men innan han dog så skickade han ett brev till sin käraste som han undertecknade "Din Valentin". Å det sägs vara det första alla <3 dag kortet och början på en tradition att skicka hälsningar den 14 feb!


Måste säga att det är lite mysigt med den här dagen ändå hade ju hoppats på en hälsn. I tidningen men inte i år heller haha=)

Får hoppas igen nästa år istället!


Jag ska varken fira den här dagen med ngn fin middag el med några presenter

Ska hem till min prins och sen städa lite å kolla på en av mina favorit filmer crazy/beautiful han är ju bara för fin..vill ha han nu!


Hoppas iaf att alla mina små hjärtan får en underbar dag..älskar er massor!


Det sägs att kärlek är när man har någon hemma som väntar på en!

( å d ha ju jag=)

image17


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design