All kärlek är inte bra!

Fick ett svar av Marlene på mitt inlägg " Är all kärlek bra?"

Där hon skriver såhär: neh det stämmer icke,, det vet både du å jag.. kärlek är ngt bra men det kan skada en själv om man älska fel person.

Och jag kan inte mer än att hålla med henne..all kärlek är inte bra. Finns så många olika sorters kärlek och vissa människor förväxlar kärlek med ngt annat... kan tom bli farligt i vissa sammanhang.. och oh ja va kärlek kan skada en person om det är sån sorts kärlek!

Så mitt svar är också att all kärlek är inte bra!


Har du en kärlek så var denne öm och trogen
sviker den dig sen så be den dra åt skogen


Kommentarer
Postat av: marlene persson

ja du det va mkt skönt när jag insåg att skalman inte fanns på riktigt hahah,, inte lätt att vara inlåst å hotad till livet av en seriefigur,, *hahaha* då luncha vi efter att vi få lön då tycker jag ,,, neh det e sant kärlek kan ta död på en,, så sant som det är skrivet, det kanske inte dödar en av att hjärtat spruckit men det kan sannerligen förstöra livet på många sätt... men sann kärlek är god kärlek,

2008-02-18 @ 15:00:07
URL: http://amazingm.blogg.se
Postat av: marlene

Te Amo mí corazonsita;) Soy muy cansada ahora. hasta luego

2008-02-18 @ 21:49:28
URL: http://amazingm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design