äcklad

Jag vet att jag är en ganska äckelmagad person..är ganska känslig när det gäller vissa saker och blir ganska lätt äcklad av saker men en sån här skulle d flesta reagera på!

Det finns en person som verkligen äcklar mig..riktigt ordentligt!

Jag menar denne är så äcklig får kväljningar bara ja tänker på det.. tex luktar svett dålig andedräkt luktar lök osv osv.. och det äckligaste av allt tänker jag inte ens nämna här...fy fan vilket snusk! Så himla vidrigt är det jag menar denne har ju en familj som skulle kunna va lite sjyst å säga ngt eller vännerna kan väl yttra sig?! Jag är varken ngt av det så jag tänker va tyst! Ja hade inte kunnat va i närheten av personen en längre stund.. klarar högst ett par min.. nä usch nu får jag kväljningar igen!!

Ngn måste säga ngt till denne förbaskade snuskmänniska annars kommer jag yttra mig en vacker dag och det kanske inte blir så bra... kan tyvärr itne säga vem det är men de som känner mig har nog en aning!

nä måste gå å ta ngt att tugga på annars spyr ja....


Kommentarer
Postat av: marlene

oj oj nu ha du ngt att berätta frl mej lindis ;)

2008-02-22 @ 16:13:50
URL: http://amazingm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design