8 531 dagar

Min 8 531:a dag, alltså idag va nog den svåraste dagen i mitt liv att ta sig upp ur sängen...fick bända upp ögonen och putta mig själv ur sängen. Förstår inte varför sängen ska vara såå härlig på morgonen!

Igår va en rätt händelselös dag, va på eko köpte lite grejor sen va jag tvungen att handla så då tänkte jag att jag lika gärna kunde gå in på AG:s å handla när jag ändå va där nere... aldrig mer säger jag bara! Hittade inte ett dugg av det jag skulle ha..sprang runt där bland hyllorna som om jag va helt lost! Va inte alls kul hade bara fattats att man sprungit på en orm el ngt... det hade varit droppen! Nä jag ska nog hålla mig till den vanliga mataffären!

Va meningen att jag skulle städa när jag kom hem men blev inget med det heller... så igår va inte min mest effektivaste dag. Idag hinner jag inte så mkt heller ska till frisören idag och det tar ju sin lilla tid.

Liten favorit i repris!

Vem är egentligen värst
Den som blir arg för allting eller den som blir arg för ingenting


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design