Onödigt vetande om mig

  • jag lipar varje gng jag tittar på OTH. Spelar ingen roll om det är lyckliga eller sorgliga avsnitt kan aldrig hålla tårarna borta. Älskar det programmet men hallå finns det såna killar i verkligheten? Tänk dig en blandning av bröderna Scott. Lucas utseende och hjältemod och Nathans kärlek till hans fru, drömkille!
  • Jag pratar med mig själv dagligen. När jag började här på bsv så trodde de nog att jag va galen som pratade med mig själv men nu har de vant sig. Jag anser att man inte kan få bättre svar än om man frågar sig själv. Så kommer man ihåg saker och ting lättare också.
  • Jag älskar lussekatter och skulle förmodligen kunna leva på bara det under hela december!
  • Jag har väldigt svårt att dölja om jag inte tycker om någon. Min syster har tom sagt att det kan bli pinsamt ibland. Men jag tycker själv att jag blivit bättre på att dölja det och vara mer trevlig mot de som jag inte tycker om.
  • Jag är värdelös på att "kallprata". Jag försöker men det knyter sig i halsen nästan och det känns bara falskt.
  • Jag måste ha en sån där sak som gör vattnet blått på toaletten annars känns det ofräscht.
  • Rycker i dörren/bildörren flera gng efter att ja har låst den för att verkligen kolla så att det är låst.

Lite onödigt vetandet om mig som du kanske inte visste och som inte är så intressant, så skriver inte mer nu utan tar det en annan gng. Men i försäg du läser det ju så du måste ju tycka det är intressant!


Har ni sett grannfejden ngn gng? Jag kommer att vara med där inom kort så håll ögonen öppna!


Kommentarer
Postat av: marlene persson

jag kan ju joyina dej=)

2008-12-04 @ 14:51:44
URL: http://amazingm.blogg.se/
Postat av: julia

jag lipar med varje gång jag kolla på oth! haha skönt att inte vara ensam

2008-12-04 @ 15:45:17
Postat av: Peter

Hehe, det var väl intressanta grejer om dig :-)



Haha, ojdå, vilken granne är du ovän med eller som du inte gillar? :-)

2008-12-04 @ 16:29:17
URL: http://peternordin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design