julklappstips

Hatar att bo som jag gör nu. Det ser förj*vligt ut hemma rent ut sagt eller iaf i köket och i hallen där allt skräp ligger. Men det kommer bli super fint när det blir klart. Kan fortfarande inte laga mat så får väl leva på mackor och skit mat antar jag.

Idag är det tvättdag igen, mala tycker att jag tvättar och städar jämt och det håller ja faktiskt med om, men det måste ju göras.


Skulle behöva lite julklappstips också, några klappar är klara men vad ska man köpa till pappa!? Han blir glad för typ allting, man skulle tom kunna rita en teckning till honom och det hade låtit(med 08a dialekt): Fy vad fin den var, vilka häftiga färger du har fått till, den var riktigt bra gjord, tack så jätte mkt, den ska jag hänga upp här, detta har du gjort bra osv osv Men en teckning känns lite lågstadieaktigt så det får nog bli ngt annat. Förslag?


Kommentarer
Postat av: Anonym

aftershave och en rakskum kanske ??

2008-12-09 @ 08:32:05
URL: http://amazingm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design