God morgon folket och alla andra


Lördag idag och kollar man ut så är det riktigt inomhus väder. Har inga planer eller ngt att göra på hela dagen, behöver inte gå utanför dörren alls för casper är inte hemma så jag funderar på att gå runt i pyjamas hela dagen. Undra om man kommer in på harrys ikväll i pyjamas? Det har vi aldrig testat tycker jag vi borde göra, nästa tjejfest har temat pyjamasparty!
Nu ska jag ta och göra lite gröt och äta lite sen lägga mig framför tv:n och bara mysa.
era planer för dagen är?


2 forget me is up 2 u

but 2 forget u I´ll never do

Kommentarer
Postat av: Peter

Samma här idag även om jag ska åka neråt snart :-) Vill bara va inne och ha det gött. Mysa omkring och bara vara :-)

2008-12-20 @ 15:42:17
URL: http://peternordin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design