året som gått

2008 har varit ett ganska lugnt år tycker jag. inga större händelser direkt. Våren gick förbi ganska fort, va på teneriffa där jag blev matförgiftad senare under våren va jag på fastlandet i spanien. Mamma och thomas hittade äntligen en stuga i halmstad som de köpte där stora delar av sommaren spenderades. Det spenderades oxå mkt tid i jkpg med jkpgs trion som vi lärde känna i början av sommaren.
Hösten har försvunnit ganska fort och obemärkt förbi tycker jag utan några större händelser.
Jag känner på mig att 2009 kommer bli lite mer händelserikt och spännande. Under våren blir det göteborg, spanien och förhoppningsvis stockholm iaf. sommaren tänker jag inte planera utan ta den som den kommer. Till hösten är det dags för min 25 års dag och det är då jag blir vuxen så måste se till att den blir riktigt bra. Känner att det kommer ske en hel del förändringar under 2009 och jag är redo för dem!

   

   

   

   

synd att jag inte har min kamera tills imorgon så d lär inte bli några nyårsbilder för min del!
ni andra får dela med er=)!

Kommentarer
Postat av: erika

okej tack va snällt linda! :)

rekomendera gärna några bra låtar! :)

har du msn?

2008-12-30 @ 12:05:05
URL: http://eriikal.blogg.se/
Postat av: Emil Lindén

Mmmm det är ju det :o Blir visst så att vi är hos Emilia. Det blir nog trevligt! Bara äta, ta det lugnt och umgås. Du ska bara tillbringa din i sängen då lr? Puss

2008-12-30 @ 12:47:22
URL: http://helhalv.blogg.se/
Postat av: Anonym

oj 25 linda,, en stooor dag hihi,, det ska vi fira stort va??? det ve ett ganska bra år få vi nog konstatera va? /marlnee

2008-12-30 @ 14:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design