1 dec

Julmånaden har börjat! Har fortf julstämning i kroppen så det känns himla mysigt=)!

I lördags va det tjejkväll som gällde och Harrys. Förstår inte vart tiden tog vägen på Harrys, vi va ju där ganska tidigt men ändå gick det jätte fort. Men var sjutton va folket ngnstans?! Väldigt lite folk ute i lördags men det va helt ok ändå. Efter Harrys blev jag praktiskt taget kidnappad med till Anderstorp(det skulle skjutsas hem några dit)! Ville inte alls följa med ville bara hem men kanske lite tur ändå att jag följde med för det va tjat om efterfest annars och jag va rätt bra i gasen ändå och behövde inte det. Somnade i bilen på vägen hem och så fort jag kom innanför dörren så slängde jag mig i sängen va sjukt trött med tanke på att jag inte fått ngn sömn natten innan heller. Sömn är inte ngt man blivit bortskämd med den här helgen så tror att denna vecka kommer bli ganska seg.


Igår blev det inte mkt gjort, kollade på två filmer stepbrother och over her dead body. Den första va lika överdriven som jag hade trott men den andra va ganska mysig så den kan jag rekommendera!

Sedan blev det hockey och vmo vann med 9-1 mot Tyringe. Men satan vilken match, va skönt när den va över för det kändes som en efter en blev skadad. Som Tyringes tränare hade jag skämts ihjäl över att vara tränare för ett sådant r*vhål till lag, han bara stod där med armarna i kors, han får väl tygla sina spelare och säga till att de ska spela hockey istället för att bete sig som idioter! En av de sju dvärgarna spelade i Tyringe också men jag vet inte om han levde upp till sitt namn!


Kommentarer
Postat av: Elina

Jag kollade oxå på stepbrother igår:) Var ju skitrolig!

2008-12-01 @ 14:49:09
URL: http://tankarisweetvalley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design