Utmaning/lista

1. Namn jag lyssnar till: Linda
2. Någonting jag tycker om med mig själv: att jag är en bra lyssnare
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: att jag röker, alldeles för svårt att bestämma mig
4. Detta är jag rädd för: mörker, kryp, ormar, våld
5. Tre saker jag vill ha varje dag: fint väder, vänskap, ,mat och gulliga sms=)
6. Tre saker jag absolut inte kan göra: va nära en orm eller spindel, raka av mig håret, tatuera mig i ansiktet
7. Detta tycker jag om att göra: umgås med nära och kära,shoppa, festa, sola mm
8. Detta vill jag göra just nu: åka iväg med ngn/några jag tycker om för lite sol och bad och goda drinkar
9. Bästa känslan: lycka
10. Värsta känslan: ångest
11. Följande egenskaper ser jag gärna att min partner har:
pålitlig, mysig, snäll, rolig, charmig m.m.m
12. Är du kär just nu:
nej
13. Jag vill gifta mig: njaaa spelar inte så stor roll
14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör: bilda familj, hoppa fallskärm (vilket ja aldrig kommer våga) bada med delfiner
15. Min käraste ägodel: kan man se casper som en ägodel? Annars min lgh
16. Något jag vill ha i present: lycka
17. Detta har jag på mig just nu: svart kjol,leggings, pumps,top
18. Favoritkläder: klänningar och myskläder
19. Favoritdjur: Casper= hund
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: techno, trance, rnb
21. Tre av mina favoritlåtar för tillfället (just nu i skrivandets stund) : kat de luna med ? , Takida med curlye sue(fortf) sen vet jag inte
22. Skola - roligaste/tråkigaste ämne
Roligast:
spanska
Tråkigast: naturkunskap
23. Stjärntecken: våg
24. En bok jag gillar: gömda
25. En film jag gillar: hmm det e många men stockholm boogie funkar
26. Favorit dag: fredag
27. Favoritdoft: escada sentimental
28. Detta äter jag gärna: pasta=)!
29. Dricker helst: vatten, cola
30. Favoritgodis: choklad
31. Hit vill jag gärna åka på semester: spelar inte så stor roll så länge jag åker med ngn jag tycker om och det är fint väder dit vi åker
32. Färg på mina ögon: gröna
33. Min längd: 1,60
34. Jag tror på: man ska inte tro så mkt utan veta
35. Jag spelar: musik
36. Person jag beundrar: kommer inte på ngn
37. Så här bor jag: med casper i en 2a i vmo
38. Antal döda krukväxter i hemmet: har inga levande krukväxter annars hade det varit många
39. Det här tänder mig:
charm, vänlighet, glittrande ögon sen ska ja inte säga det sista hahaha
40. Det här gör mig avtänd:
dålig andedräkt, stinkare, folk utan egna åsikter, snåljåpar, besserwissar m.m.m
41. Favoritfärg:
svart och rosa
42. Favoritcitat:
det är inte lätt när det är svårt
43. En hemlighet jag vet:
Om jag berättar så är det ju ingen hemlighet längre...
44. Bästa present jag fått:
min första bil

45. Senast köpta skiva: köper inte skivor
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: mina ögon

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: inga kommentarer
48. Udda förmåga/egenskap: hmmm
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: en delfin skulle ja vilja va ...eller.. nä ja vet inte
50. Utmanade: marlene, eve å hannele



Kommentarer
Postat av: marlene

få ta det sen när jag hinner då =) kram

2008-08-15 @ 09:05:50
URL: http://amazingm.blogg.se/
Postat av: Roxanna

åå tack så mkt :D det hoppas jag verkligen!

2008-08-15 @ 09:32:52
URL: http://roxiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design