uppdatering från helgen


Nu är vmo dagarna över, äntligen! det har verkligen varit en riktigt tråkig helg... det hände ingenting och det va lite folk ute och de som va ute va bara sura och allmänt tråkiga, när ja hoppas att det aldrig blir ngt mer sånt här i vmo!

Haha skojar bara, ledsen eve;) men jag har faktiskt haft en helt underbart rolig helg. Vet inte vilken dag som var bäst av fredagen och lördagen. Såg ju min blivande man i lördags också, min kära syster skulle ta ett kort på oss men tror ni att hennes kamera funkade då...näpp prexis! Han hade väldigt bråttom därifrån så han hann inte vänta...hrmpf! Tycker inte att hans frisyr var den hetaste på marknaden men men, det lilla livet va gullig ändå men nu är det nog dags att jag kommer över han haha.

Igår var jag helt slut kände mig överkörd och det gör jag fortf vet inte riktigt hur jag lyckades resa mig ur sängen idag, men det gick iaf. Inte så konstigt att man är helt slut om man har hållit igång rejält i två dagar. Kors i taket förresten, jag gick hem i lördags och även fast jag pratade i telefon hela vägen hem och var helt inne i samtalet så gick jag inte fel... helt otroligt va?! Det har nog aldrig hänt innan.

Det tråkigaste med helgen var att min kamera började strejka redan på förfesten i fredags så jag hoppas att folket skickar korten från helgen till mig... hannele tex=)!

Så nu va det måndag då och jag tycker nästan det är lite skönt att det är vardag igen helgen har som sagt varit kanon rolig men det tar verkligen på krafterna att ligga på topp!



Vem hinner tänka på världens undergång när man jobbar heltid på sin egen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag kan ta och skicka korten till dig ikväll om du loggar in på msn då :) puss

2008-08-25 @ 15:03:50
URL: http://lation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design