snart sovdags

då va tisdagen snart slut och jag klarade av den oxå...woohoo! ha tvättat och pratat i telefon nästan hela tiden sen ja kom hem från jobbet... ha oxå kollat på ett avsnitt av narnia serien oxå å vräkt i mig massa ostbågar. tror att ostbågar är det enda jag kan stoppa i mig som luktar så äckligt. har en dålig vana att lukta på allt innan jag stoppar i mig det och luktar det äckligt så äter jag det inte... men ostbågar är ett undantag!

jag har ju kommit in i en sån period nu att jag vill göra ngt annat eller ngt nytt. och just nu är jag väldigt sugen på att flytta härifrån. men jag har en förmåga att får jag för mig ngt så ska det ske på en gng...helst nu! och sedan så ångrar jag mig eftersom jag inte tänkt igenom det så noga. och nu har jag en lgh som jag verkligen gillar och ett bra jobb som jag trivs med så vill helst vara säker på att jag verkligen vill innan jag sätter mina planer i verket. så pratade med johanna innan å vi kom fram till att jag skulle ge det fram till våren/sommaren och känner man likadant då så är det bara att sätta igång. ni kanske tycker att det är ju hur långt tid som helst tills dess men det går fort och det är lite andra saker som har med mitt jobb att göra oxå som gör att jag vill vänta tills dess... och då har jag ju iaf inte gjort ngt förhastat=)..så får vänta och se!

nähä nu ska jag kolla om det finns lite nya kläder på it som jag kan beställa! sov så gott allihopa!

ps1 makrill äter jag och det luktar ju oxå skit

ps 2 jag tror jag får plats i våran torktumlare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design