onsdag

Är inte ett dugg piggare idag än va jag var igår. Ändå somnade jag tidigare och istället för att ha datan i sängen tills jag va trött så kollade jag på kläder i kataloger. Det borde väl också va bättre!


Igår så lagade jag cam och lina mat, det blev lasagne med vitlökssallad och vitlöksbröd och till efterrätt blev det blåbärspaj med vaniljsås! Gissa om det va gott=)! Men jag kan tänka mig att min andedräkt inte är att leka med idag pga all vitlök...men det är sånt folk får ta..vitlök i mat är gott!


Vet ni vad jag ska göra idag?! Klart ni inte vet, jag ska iaf på ett box pass idag. Oohhh ohhh, det var ett tag sen jag rörde på mig. sprang sist i våras och jag slutade träna på nordic club i nov förra året så det är ju inte en dag för sent att jag rör på mig lite. Var super länge sen jag va på ett box pass också så undra hur det ska gå. Få se va jag tycker om det gillar jag det är det ju bara att fortsätta.



När jag ser en joggare som ler ska jag börja fundera på det


Kommentarer
Postat av: marlene

var ska du köra box?

2008-08-27 @ 10:09:05
URL: http://amazingm.blogg.se/
Postat av: eva

vavva-..?? vf har du inte sagt ngt... ja älskar boxning!

2008-08-27 @ 16:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design