onsdag och vardagslyx

Onsdag idag och vilket innebär att nedförsbacken börjar snart sen är det nedräkning inför helgen. Har inte riktigt bestämt mig hur jag ska göra i helgen men det märker vi snart får ta det som det kommer bara.

Idag blir det till att först klara av jobbet och sen hem och laga mat sen ut en runda på stan och kolla lite.

Sedan ska jag hitta en/två kurser som jag ska läsa på distans också. Hittade en men den är på heltid och jag vill läsa på deltid. Får se om det finns ngt som passar mig.

Idag ska jag äta lunch hos mamma, för mig är det vardagslyx=)!



Har du en kille var honom öm och trogen

sviker han dig sen så be han dra åt skogen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design