maskerad och jönköpings idioter

Då va ännu en helg över fortare än fortast. I fredags hade Marlene sin födelsedags fest vilket innebar maskerad men sk kändis tema. En himla blandning va kändisar måste jag säga, det va expressens geting, Johnny depp, 2pac, snoop,elvis, paris Hilton i fängelseoutfit, Michelle (vet inte hur e.n. stavas) Olivia newton john, Cleopatra och så fanns det en gud där också som jag inte kommer ihåg namnet på. En himla trevlig fest med super god mat och trevligt folk.


Var ganska seg i lördags för hade inte sovit så mkt den natten. Låg hemma hela dagen och försökte samla lite krafter. Åkte till jkpg på kvällen på fest och har ju haft roligare måste jag säga. För i slutet på kvällen innan vi skulle gå ut hade ett litet äckel roat sig med att rota i min väska öppna mina cigaretter och tagit min mob och lagt den i en grogg! Tror ni att mob funkar! Nej precis. Förstår inte det roliga i det men jag vet inte tydligen roar sig vissa äckel med sånt i jkpg... hoppas han/dem tyckte det var roligt iaf. Det va bara 2st som va i köket när det hände sen stack de därifrån.. men de erkände inte att de va dem men de ska tydligen betala mob. Varför betala ngt som man inte gjort då undrar jag? idioter!  Det som är mest irriterande är att jag hade massa nummer i telefonen som jag inte kan komma åt nu. ...irriterad blir jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design