jag överlevde!

tänkte bara meddela alla som vill veta att jag överlevde första box passet, woho!!! va lite nervös innan att jag inte skulle göra det. för det va ju ett tag sen jag tränade styrka...nov sist föratt vara exakt, det va då jag gick ur nc. så det va ju ett tag sen. hade nästan glömt bort hur skönt det känns efter ett hårt pass när man duschat och så. men det va väldigt kul och det är ngt jag kommer fortsätta med som jag känner nu iaf.
jaja så nu vet ni att jag överlevde iaf=) hoppas ni haft en brfa kväll ska fortsätta kolla på en film nu....natti natti!

Kommentarer
Postat av: rebecca

tack så jätet mycket :)

2008-08-27 @ 21:59:12
URL: http://rebeccasegedi.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack tack :D Den e inte helt klar på bilden det är bara konturerna, har inte kunnat ta bild eftersom det är plast på nu. Men sen så :D

2008-08-27 @ 22:21:53
URL: http://lation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design