imån är det fredag=)

nu ligger jag i sängen och ska strax kolla klart på en film: you don't mess with zohan tror jag den heter. än så länge dör jag ju inte av skratt och d e verkligen inte den bästa filmen ja har sett men måste ju se klart den iaf

när ja kom hem från jobbet va det fullt hus här typ. cam lina å jonte va här och vi har lagat lite mat och spelat lite kort och bara tjötat. blev på lite bättre humör efter ja ätit oxå=)

imån är det äntligen fredag och då blir det först fest hos emilia och sedan vidare till stan. kommer nog bli super kul och det blir ju vad man gör det till!

nähä gott folk ni får ta och sova så gott så hörs vi imån vem vet vi kanske tom syns i dimman imån kväll=)!

puss på ögat

Kommentarer
Postat av: Roxanna

åå tack så mkt :D vad glad jag blir!

2008-08-21 @ 22:28:39
URL: http://roxiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design