hej hopp

Hej alla, tisdag idag och jag är ganska utvilad måste jag säga. Somnade redan runt kvart över tio. Sen vaknade jag vid halv tre i natt å var typ pigg, lite irriterande.

Gjorde inte så mkt igår egentligen utan när jag kom hem så lagade jag mat och då va lina cam och Jonte där sen kom johanna och Johan dit också. Så vi satt på min balkong allihop och pratade och kollade på massa klipp på it.


Imorgon börjar Värnamo dagarna ju, vilket jag faktiskt inte ser fram emot ett dugg. Är så trött på hela vmo och allt som hör till så det är inte klokt. Men de här dagarna lär väl vara vmos största händelse genom tiderna, verkar inte bättre. Missuppfatta mig rätt jag tycker att det är super bra att det händer ngt här men hoppas bara att det blir en bra grej så att det inte blir så där halvdant. Och varför lägger man en sådan helg innan löning? Förstår att det finns en anledning men ändå.

Medgång gör vänner motgång prövar dem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design