God morgon äntligen fredag=)

Satan i gatan vad skönt att det är fredag. I helgen ska jag sova, äta massa fett och festa. Vad ska ni göra?

Fick ganska mkt gjort igår också handlade, hämtade ut kläder, städade och fixade. Har bara min stora garderob kvar som jag får ta nästa vecka.
Alla kläder jag hade beställt var super bra ska behålla allt... inte ofta man är nöjd med allt man beställt. Underkläderna jag beställde va så söta, nästan så att man bara borde gå runt i dem hela tiden. Älskar att köpa underkläder det kan man heller aldrig få för mkt av men hur mkt visar man dem egentligen, för ngn enstaka person annars är det ju mest man själv som ser dem lite synd så mkt pengar som vi lägger ner på sånt...vi får helt enkelt går runt i bara underkläder mer tjejer;). Man känner sig fin iaf när man har snygga underkläder på sig och det är ju huvudsaken.



Alla har rätt till min åsikt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design