Andra dagen på andra veckan efter semestern

Idag var det ganska segt att gå upp har sovit riktigt konstigt inatt vaknade flera gng och hade konstiga drömmar igen. När jag väl skulle gå upp kom jag knappt ur sängen för att jag märkte att jag hade så ont i ryggen. Så måste legat konstigt inatt eller ngt! Massage ngn?!


Igår så va cam, mala och lina hos mig när jag kom hem. Vi satt på balkongen hela kvällen å bara pratade och spelade uno. Det var skönt att få prata av sig hade ju gått och varit irriterad på saker hela dagen igår så behövde nog det. Idag är jag inte lika irriterad utan mest fundersam eller vad man ska säga. Förresten det sviskonet som tog sönder min mob ska förresten betala för den... wow.. fast man ska väl inte ropa hej än han kanske bara säger så. vi får se helt enkelt.


Idag pratade vi om att laga lite mat(om jag får tillbaka min gamla spis vill säga den nya funkade ju inte hos mig..hrmpf) och sen kolla på en film. Mys med andra ord=)!



En egoist är en ofin människa som intresserar sig mer för sig själv än för mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design