vädret isbrytaren nr 1

Längtar så mkt efter sol och värme nu så jag tror jag spricker. Såg på några kort också att lite färg i ansiktet hade ju inte skadat alls!

Hoppas verkligen det blir en kanon sommar i år. Det går ju inte att lita på väderprognoserna iaf. De säger ju hela tiden att det ska bli en fin sommar osv. står ngt sånt idag på aftonbladets hemsida. Men de kan ju inte ens säga hur vädret ska bli om en vecka hur kan de då förutspå flera mån framåt. Nej tror inte på det där men hoppas det gör jag verkligen!

Sen den där Wolfgang el va han heter varje år spår han att det ska bli värmerekord på somrarna osv och det kommer bli en helt underbar sommar så ta semester de och de veckorna. Förra året var det likadant, skulle bli värmerekord! Men vart då nånstans egentligen? Inte här iaf ok att det va rekord men inget värmerekord snarare regn rekord! Nej riktig varm sommar med mkt sol vill jag ha tack!

(vädret måste vara de mest pouläraste samtalsämnet ibland oss, riktig isbrytare=)

image112
skulle vilja ligga där på en solstol och invänta den svenska sommaren, då kan jag åka hem=)
...sommar, sommar och sol......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design