Taxisnusk el snusktaxi!


Som jag sagt innan så vet jag att jag är känslig när det gäller vissa grejer. Men det här vet jag att fler har reagerat på. Åkte taxi hem i helgen och så fort man öppnade dörrarna så är det som man får ett slag i magen av stanken man möter. Har åkt med den här taxin 3-4 gng innan och det är ngt fruktansvärt. Jag kan bara inte sätta fingret på var det är för lukt eller stank rättare sagt, den går inte att beskriva riktigt man måste uppleva den! Den här taxin måste ju ha fått flera klagomål men varför gör man inget åt det?! Kanske är sjuk på ngt sätt?! Jag hoppas iaf att jag slipper den hädanefter för det är riktigt jobbigt sitter å får kväljningar hela vägen hem ju.


Onsdag idag, va händer? Ingen som vet ingen som vet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design