skogsfållen

kvällen slutade visst lite tråkigt för vissa. inte kul när det blir så...och så onödigt oxå. 
jag va på ett himla bra humör igår va snäll mot precis alla..men d e ju sån jag är jag är ganska snäll;) 
va mkt folk igår på harrys som jag inte kände igen men d e ju alltid kul med nya ansikten på d lilla stället.. brukar alltid va ngn dock som man tycker e lite extra kul å träffa men inte igår..konstigt...kändes som jag va lite halvblind igår oxå.  folk sa att jag bara gick förbi dem åså men kan bara säga att jag såg inte och sen tycker jag folk hade förändrat sig kännde ju inte igen människorna.. eller så va d bara alkoholen som spökade helt enkelt. 

sitter å väntar på eve nu vi ska upp till skogsfållen. är ju typ sommar ute. helt underbart. marlene och pajjala åkte till halmstad nu... så mysigt! kan säga att jag är lite avundsjuk faktiskt! hoppas ni får kul.
hittar inte mina solglasögon heller...hur sjutton kan tre par solglasögon bara försvinna?! fattar inte det..totalt jätte borta är dem! kommer bli lite jobbigt att sitta i solen utan solglasögon men det får gå ändå..hmm tror att ja ska gå till kiosken och köpa glass oxå,....ihhh sommar=)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design