segis

riktigt seg dag har det varit ha int gjort ett dugg, höll på att somna i em men så ringde eve som tur va så jag piggnade till lite.
ikväll har johanna varit här och vi har ätit pizza och kollat på kort från igår, hon hade väldigt många roliga kort på sin kamera haha. på tal om bilder så har jag en såå rolig bild i huvudet på johanna från igår.. vet att jag överdriver nu men så ser bilden ut i huvudet. det är iaf johanna och en stor papperskorg och johanna typ dyker ner i den och så ser man bara ett par ben sprattla uppe i luften. som sagt stor överdrift men den bilden ha ja i huvudet. vet inte vad hon letade efter i papperskorgen men hitta va d nu va skulle hon iaf=)!
känner inte ett dugg för att jobba imån känns som jag behöver en dag till och vila upp mig på. vet att jag inte kommer få ett dugg gjort i mån på jobbet.
ska börja på köket denna vecka oxå, äntligen! sen ska thomas få ta ner min julstjärna oxå känner att det är dags för det nu!

*sov gott*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design