på jobbet

Sitter på jobbet och ugglar nu...väntar på att en jobbarkompis ska komma tillbaks från ett kundbesök måste fråga om lite grejer.


Ikväll blir det som sagt tjejkväll på stan...hoppas bara det lägger av och blåser snart känns som att jag kan blåsa iväg annars. Lite jobbigt med fika på pelli annars om det ska vara storm!


Sen är det ju DH ikväll och då antar jag att camilla och lina kommer hem till mig och tittar på det.


Pratade förresten mkt om dig i lördags hemma hos mig...inga tråkigheter utan bara roliga saker. Vilken tur att vi har våra minnen...fina minnen... evighetsmaskin...saknad av många!..saknar..längtar..vill...

        
*mina änglar på jorden*


Kommentarer
Postat av: marlene

genom minnen lever man alltid kvar always and forever...

2008-04-29 @ 15:15:17
URL: http://amazingm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design