onsdag

Ser väl att det är riktigt filmväder idag är ju inte helt blind. Så det får nog bli en film ikväll tror jag. Men först ska jag ha ett tredje världskrig med Casper, vilket innebär att han ska duscha. Alltid lika jobbigt och båda två är helt slut efteråt men vill man vara fin får man lida pin, han har inte riktigt fattat det än bara.



Nu är det nedförsbacke också så helgen närmar sig med stormsteg, får se vad som händer denna helg, fest lär det ju bli. Tigerdansen är ju på lördag och känner jag min mor å moster rätt så lär de ringa ett antal gng och tjata på att man ska komma dit och jag är ju inte direkt svår övertalad. Få se va d blir!


Lillen ringde igår också skönt och höra att han kommit hem hel utan några ben brutna=)!

Har börjat prata om midsommar nu också, ska boka nästa vecka. Kommer bli kanon kul och jag och Emilia är med i festkommittén...wiiee=).. midsommar är här snabbare än man hinner blinka!


Nä nu måste ja sätta lite fart här har superduperkaninkanon mkt att göra. Ps kvarterspolisen va trevlig idag när jag träffade han, skumt, kanske är inne på slutspurten..nä usch d lät hemskt tar tillbaks det!

Puss på ögat


Kommentarer
Postat av: marlene

linda önskar du livet ur folk ?? hahah hmm hur går det med fest komitten nu då ?? nyfiken ?!!! vad sa lill ska han med ?

2008-04-02 @ 15:03:20
URL: http://amazingm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design