nervös och panikkänsla

Känner mig helt skum, har en sådan konstig känsla i magen. Precis sådan man känner när man är nervös inför ngt. Kan inte koncentrera mig på ngt. Sen känner jag panik över ngt. Men vad? Det är frågan.

Förr när jag var nervös så hände det alltid ngt. Johanna hatade alltid när jag var det för då visste hon att det var ngt på gång så då blev hon nervös också. Men nu på sista tiden har det inte varit så, utan bara falskt alarm. Men nu är jag riktigt nervös över ngt. Vad sjutton kan det vara? Har inget att vara nervös över, jag behöver inte heller ha panik över ngt. Inte vad jag vet än iaf.


Kommentarer
Postat av: marlene persson

hmm va kan det vara,, men sista hade du fel som tur va =)

2008-04-10 @ 14:25:12
URL: http://amazingm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design