Monday morning


Är ganska sliten idag..sover alltid så dåligt natten till måndag om jag varit ute på lördagen. Vilket underbart väder det är idag då.. var ju inte ens kallt när man gick ut. Skulle ju bli 15-22 grader idag få se om det stämmer! Hoppas det är fint väder nu när man är lite ledig.

Idag ska jag nog inte göra så mkt tror jag inte, ska gå en lång runda med Casper iaf blir nog runt osudden eller ngt. Han kom ju förresten hem i morse och va nyklippt men tycker att hon klippt han alldeles för kort den här gng.. va inte så fint tycker jag inte.

Fy va skönt att det bara är 3 dagar denna veckan... hade inte riktigt orkat mer känns det som. Och just nu är jag ju inte alls sugen på fest heller. Förstår inte varför man alltid ska ha ångest efter man druckit... fast om man skulle följa de där tre grejerna (munkorg osv) så hade ja inte haft det  så ska införa detta på onsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design