marknad

har varit ute på stan en runda idag och ätit lunch på lilla krogen med marlene cam å lina...himla trevligt.
ska strax börja göra mig i ordning inför kvällen. ska förfesta hos emilia sen till gvd där cascada ska uppträda. bir säkert super skoj. det blir ju va man gör det till iaf.

igår va vi som sagt i jkpg. åkte först till stan och sprang in snabbt på gina där jag å cam ryckte till oss några plagg vi skulle ha. medans mala å ibbe tog evigheter på sig...nädå inte så farligt.sen åkte vi till rosenlundsbadet. men jag och camilla upptäckte att det inte var vår grej riktigt vi badade i 45 min sen gav vi upp. och av de 45 min satt vi i bubbelpoolen i 20.  Var roligare där när man va yngre=) men trevligt ändå!

nähä får väl börja göra mig i ordning nu då. hoppas alla får en kul lördag kväll.

puss på ögat

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej babe nu finns lite biler upp i min blogg =)

2008-04-27 @ 17:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design