kväll

nu e jag precis hemkommen från lina och våran grillkväll. hade lite svårt att få igång grillen först..tror inte det e vår starka sida..jag stod där en stund å försökte tända genom att kasta i tändstickor från 20 meters håll typ men det funkade ju inte tändstickan hann ju släckas. men efter många om och men fick vi iaf fart på det och resultatet blev såå gott! även fast det är ca 300 meter till lina från mig så tvingade jag cam att skjutsa hem mig... påstod att pumba kunde komma å käka upp mig annars om jag va tvungen att gå...men hon sa att det va inte df hon skjutsade hem mig utan för att risken e väl ganska stor att du går vilse så förvirrad som du är! ja kanske det, e bara glad att jag slapp gå!
är helt dött här hemma nu..casper har nämligen åkt till ljungby. så det kommer bli lite tomt i helgen. men om jag får gissa tror jag nog att min kära syster kommer sova här i helgen för hennes kille skulle bort och då passar Linda..hrmpf! fast jag är bara glad att jag slipper vara själv så det e helt ok för dig att utnyttja mig på detta sätt!

varför kan man inte njuta när man sover? det är ju ändå ngt av det bästa som finns...eller.... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design