Känner att det börjar krypa i mig

Japp nu kan jag snart inte koncentrera mig längre..börjar krypa i kroppen nu börjar nämligen bli festsugen=)! Ha inte känt ngt som helst sug för fest idag men nu så nu börjar det smyga på mig!

Men kommer ha panikstress efter jobbet har såå mkt som jag måste göra...ska laga mat,gå ut med casper, duscha göra mig i ordning sen måste jag städa lite också. Ska ju låna ut lägenheten över natten till mala och co så vill fixa i ordning lite och så innan. Så det kommer bli en aning stressigt.

Hoppas alla får en jätte trevlig valborgsafton!


Måste se till att komma ihåg detta ikväll:

  • mobilförbud för Linda
  • munkavle på Linda
  • och till sist så får ingen lyssna på mig för jag snackar mest skit på fyllan haha

Kommentarer
Postat av: marlene

haha lilla gumman jag ÄLSKAR att lyssna på ditt fyle snack =) du är ju min bästaste bäst... å en snäll syster yster tänk om man hade haft en sån när man va 16, med lgh som man få låna =)

2008-04-30 @ 17:35:12
URL: http://amazingm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design