helgen

I lördags var vi några stycken hemma hos mig och festade. Var ganska lugnt men såå himla roligt. Vet inte vart tiden tog vägen bara, men det är väl så när man har kul. Kom till harrys efter tolv ngn gng och vi kunde nog ha skippat det tror jag var inte jätte mkt att hänga i julgranen direkt. Gick hem till Jonna och sanken en runda efter Harrys, de har ju flyttat till rörstorp nu och det va skönt att va på en efterfest och sedan bara runda ett hus och sen kunna va hemma.


I söndags hände ju lika mkt som det brukar göra en söndag. Vaknade vid halv tio ngn gng av att mamma ringde. Gick ner till kiosken för att köpa frukost (ostbågar å läsk) men de hade inga ostbågar. Helt sjukt dåligt. Men Marlene va snäll och kom med pizza sen...ängel e du=)! Pappa kom förbi en runda sen camilla och sen var söndagen typ slut.


Igår var jag farligt trött.Var tur att jag inte skulle ut och köra ngt för hade nog krockat 4 gng då. Har fått alldeles för lite sömn denna helgen så ville bara hem och lägga mig i sängen, älskar min säng!

Igår blev det städning hemma för hela slanten, för satan i gatan som det såg ut. Tror folket hade lite svårt att behålla drickan i glasen i lördags=)! Sen träffade jag camilla och johanna en runda bara.


"Den ärligaste form av beröm är svartsjukan"


Kommentarer
Postat av: marlene persson

då funkar allt igen,, skönt att helgen e över kanske ;) ny vecka å nya tag nu då =) va tiden går sakta klockan e bara 10.08, känns som 12 snart i min kropp,, hann allafall städa igår * skönt för nu dra veckan igång på allvar =) wieee

2008-04-01 @ 10:10:50
URL: http://amazingm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design