härligt vackert vårväder

Vill inte vara här inne på jobbet nu vill ut i solen och bara vara. Men icke sa nicke det blir inget sånt för Linda idag. Får hoppas på sol i helgen, i mån skulle det ju bli skit men på söndag verkar det ganska positivt...*hoppas hoppas*

Ikväll verkar det kunna bli lugnt men är inte helt säkert ännu. Jag har inte riktigt bestämt mig för vad jag vill göra ännu.

Pajjala å Tias skulle festa lite smått och det hade varit kul att sitta å tjöta lite med dem, gillar ju de två små liven=)! Får se hur jag gör är samtidigt sugen på att ta det lugnt. Usch helgerna är alldeles för korta för att man ska hinna med allt man vill göra!

Inte långt kvar till lunch nu ska hem till mamma och äta.

Längtar efter snipen sallad som man kan sitta och äta i åbro parken=)!


Kommentarer
Postat av: marlene persson

jag längtar med efter snipen+ åbro parken,, mmm

2008-04-11 @ 11:16:06
URL: http://amazingm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design