God morgon...

Allt bra? Själv är man ju helt totalt lost in space är så trött. Känner mig som en vandrande zombie. Men det går väl över, brukar piggna till när jag åker hem framåt eftermiddagen, å då e d ju verkligen på tiden.

Var ute och sprang igår, sen när jag kom hem stod maten på bordet, kan det bli bättre eller?!=) mer sånt! Sedan kom Camillas klassis och hans kompis å då satt vi mest och pratade hela kvällen om allt och ingenting. Allihopa är uppväxta på samma område (karlsdal) så vi pratade mkt minnen från när vi va små.


När vi åt hemmagjorda hamburgare igår så fick det mig att längta ännu mer efter sommaren. Min moster gör världens godaste hamburgare. Och när vi är i Falkenberg på sommaren brukar hon göra såna som vi då grillar. Finns nog inget godare!

De skulle till Falkenberg i helgen. Trodde de bara skulle dit och ta det lugnt så jag ville följa med men de skulle visst renovera köket och ta hjälp av några killar i laget så då hoppar jag nog det. jag och Casper skulle bara vara i vägen om vi följde med, hade nog varit svårt med plats också.


Ohh ohh nu kommer curly sue på radion!!!!!



Rökare är precis som andra människor, fast inte lika länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design