God morgon folket

Igår hände inte så mkt kom hem och åt sen åkte jag till pappa där vi städade ut och tvättade min bil. Efter det gjorde jag nada. Kollade på andra avenyn och jag vet inte vad det va som hände men tycker det va riktigt sorgligt så jag började ju typ gråta.. hmm... måste varit extra känslig eller ngt. Pratade med johanna sen om allt och inget..å du johanna snart e det dags för karaoke fest, fast vi funderar på om du inte ska få vara med för vi andra kommer ju bara få titta på då;)! ...skojar.. ngn måste ju visa vart skåpet ska stå!

Har haft sånt sug efter choklad de senaste två veckorna och speciellt efter såna där delikatess grejsimojser vet inte riktigt vad de heter. Men fick såna igår å satan i gatan av gott det va läängtar hem till dem nu!! Så nu är mitt choklad sug lite dämpat iaf..=)!


 

Förresten verkar som det ska regna på fredag verkar som det inte kan bli ngn grillning el brännboll. men det kommer ju fler tillfällen. det betyder att dett blir jönköping för våran del kära syster!

 




visst blir man sugen?


Kommentarer
Postat av: marlene persson

Neeeeh int eregn linda wilstorp!!! suck mega suck* hmmf. jaja bara det e uppehåll på lördag så e jag nöjd =/

2008-04-22 @ 08:27:19
URL: http://amazingm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design