fredag...yeeiij!

Underbara härliga fredag, solen skiner och det är fredag! Kan det bli bättre! Inte många timmar kvar till helg nu. Min helg börjar vid halv tre idag. Då bär det av till jkpg, jag cam, Mala och Ibbe ska dit och först gå på stan lite sen ska vi till jkpgs badet. Vi kommer bli barn på nytt! Har inte varit där sen jag var liten så det kan nog bli spännande. Sen tänkte vi hämta pizza och åka hem till mig så det kommer nog att bli en ganska lugn och mysig fredag!

Och bra är ju det för tänkte gå upp tidigt i mån och gå en riktigt lång runda eller springa har inte riktigt bestämt mig än.

 

Kärlek är det enda man får mer genom att ge


Kommentarer
Postat av: marlene persson

å linda hoppas ni få kul kul

2008-04-25 @ 08:27:53
URL: http://amazingm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design