en helt underbar dag

ja det har verkligen varit en underbar dag idag..fast man ha jobbat, svårt att tro va?!
finns inte mkt att klaga på idag inte...  för det första fick jag löneförhöjning idag grattis till mig! kan ju tjata som sagt så jag gav mig inte under våran sk löneförhandling så till slut blev tom jag nöjd.
sedan har det ju varit tjejkväll på stan så jag eve marlene och johanna va ute och shoppade lite sen va vi och fikade...en hel mysig kväll helt enkelt! köpte ett par skor..ovanligt va?! men har faktiskt inga som liknar dessa...inte min stil riktigt kanske men tycker d va lite söta..el vadå min stil..skor e min stil!

*sov gott*

Kommentarer
Postat av: Sara

Va fin blogg du har! Glada Vappen!

2008-04-30 @ 07:47:49
URL: http://sasara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design