ärlighet uppskattas

för de som inte redan vet det så är jag en liten detektiv, eller spion kanske man kan kalla det. vill jag ha reda på ngt så får jag oftast det har lärt mig hur man ska gå till väga, mkt till hjälp av internet!
förr eller senare kommer sanningen alltid fram det är ngt folk måste lära sig, bättre att vara ärliga även fast det kan vara lite jobbigt men det blir oftast mkt jobbigare i slutändan om man inte är det. enklast och bara säga som det är istället... jag försöker att alltid säga sanningen ibland är det lite svårt och ibland kan jag vara för ärlig... det är en liten balansgång det där. men i slutändan vinner man alltid om man är ärlig!
Spion Linda kanske härmed ska byta namn till Linda Sventon, ehh nää tveksamt, ska nog komma på ngt tuffare namn ska ni se. 
kan inte skriva hur irriterad jag är just nu för de hade inte sett fint ut med den fina rosa färgen! nära ett vansinnesutbrott..njaa inte riktigt men men!

  /Team Linda  



Dont spend time thinking of people in your past. There is a reason why they´r not in your future...


Kommentarer
Postat av: marlene persson

va ha nu hänt ? vf e du arg ?? visst e det ett bra citat

2008-04-03 @ 15:28:17
URL: http://amazingm.blogg.se
Postat av: Linda

berättar sen, ringer dig så fort ja ätit när ja kommer hem..måste ha mat i kroppen!

2008-04-03 @ 15:32:54
URL: http://lalinda84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design