April april

Jag har verkligen försökt komma på ett april skämt nu i över 2 veckor. Men har inte kommit på ngt alls. Dåligt! Det kan inte bero på dålig fantasi, för fantasi det har jag så det bara skriker om det. Kan bero på att jag är så himla snäll och innerst inne inte vill lura ngn, hmm ja så måste det vara.=)

Men vem vet dagen är inte slut än kanske kommer på ngt riktigt bra april skämt innan denna dagen är över.


Camilla ringde nu å försökte sig på ett april skämt, ok gick på den lite men sen fattade jag!



Det finns inte något bra svar på en dum fråga

Men det finns dumma svar på bra frågor


Kommentarer
Postat av: marlene persson

jag ha inte heller kommit på ngt bra =) suck va sämst vi e ;)

2008-04-01 @ 14:44:58
URL: http://amazingm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design