inbrottstjuven linda

måste bara berätta om en sak som jag gjorde inatt då..
va ute på harrys här i vmo sen när jag skulle gå hem så pratade ja i mobilen
va helt inne i mitt samtal om allt å ingenting
gick in i min trapp å upp till min dörr satte in nyckeln i låset men det gick inte
jag fattade inte va d va som va fel ja bad personen vänta som  ja pratade med å fortsatte försöka stod där å ryckte å försökte en stund sen kolla ja ner på brevlådan å upptäcker att d står ju inte mitt namn på dörren
utan min bästa kompis namn, när ja upptäckte d så sprang ja snabbt därifrån...kl va ju ändå tre el ngt..
hade visst gått in i en trapp för tidigt
sen gick d ungefär fem min å då får ja meddelande av min kompis där det står "gumman ha du låst din dörr det va ngn som försökte göra inbrott hos mig nyss"  skrev tillbaks att det va ja..förlåt
ha skrattat ganska mkt åt detta idag det e nog bara jag som lyckas med en sån här sak
så om det ngnsin är ngn som rycker i din dörr å försöker komma in så behöver dte inte va ngn inbrottstjuv utan det kanske bara är linda som är på väg hem från harrys.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design