gott nytt år*

då har ännu ett åt gått..helt sjukt va tiden går fort ..bara flyger fram
men det är en bra sak tycker jag för då innebär det att det inte dröjer j'ätte länge tills'
det blir sommar igen..vilket e himla underbart!

året har inte varit ngt sånt där år som går till historien för att vara världens mest
händelserika år direkt.
ha inte hänt ngt sådär jätte speciellt tycker jag inte.. jag har flyttat ett par gng bara
fick ngt ryck i våras då jag sålde min lgh å flyttade till andra sidan stan..men jag tog mitt förnuft
till fånga och köpte en ny lgh där jag bodde förut så nu e ja där ja hör hemma igen!

för att fira nyårsafton idag då så tänkte vi äta en tre rätters middag och sedan avsluta kvällen på harrys
kommer säkerligen bli en kanon kväll om jag bara kunde hålla mig frisk
mår inte helt perfa idag kan ja ju säga..kände av det redan igår så jag proppar i mig all möjlig skit nu för att hålla mig något sådär pigg..ska iaf försöka klara av tolvslaget sen kan jag ge upp om jag känner att d behövs

ja då va d väl bara för mig att önska ett gott nytt år till alla
ta det lugnt ikväll nu och akta er för smällarna=)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design